U kunt vanaf 1 maart 2024 een afspraak maken voor uw belastingaangifte van 2023.

In verband met drukte worden er momenteel geen nieuwe klanten aangenomen.

Wat wij
doen

Voor het MKB en de ZZP’er verzorgt Administratiekantoor Holgen de (loon) administratie, jaarwerk en btw-aangiften.

Wij werken met digitale systemen en streven naar een up-to-date administratie voor iedereen!

Samenwerking tussen de ondernemer en ons kantoor is een must, u kunt zelf grotendeels uw administratie bijhouden of u besteedt het (deels) aan ons uit.

Een afspraak voor de aangifte inkomstenbelasting 2022 is mogelijk vanaf 1 maart 2023.

Afspraak

De beste manier om een afspraak in te plannen is via de digitale agenda. Dit kan een belafspraak zijn, of een videocall inzake de aangifte inkomstenbelasting of advies, of overleg inzake de btw aangifte.

Tip: maak ruim op tijd een afspraak!

E-mail

U kunt natuurlijk een e-mail sturen met uw vragen, aanlevering van gegevens voor de aangiften en dergelijke. Vat alle informatie en vragen samen in één e-mail.

Een vuistregel is: is het antwoord op de vraag in enkele minuten te beantwoorden door ons kantoor, dan is een e-mail geschikt. Zijn de vragen uitgebreider, maak dan een bel of videoafspraak om de vragen door te nemen en stuur vooraf een mail met de informatie waar de vraag over gaat, of zet dat in de afspraak.

Digitaal werken

Voor de zakelijke klanten blijkt in deze tijd hoe noodzakelijke digitaal werken is. Vrijwel alle zakelijke klanten werken inmiddels in boekhoudsoftware in de cloud. Mocht u nog niet zijn overgestapt dan is het nu wellicht het moment!

WhatsApp

Een snelle manier van communiceren is via WhatsApp op 06 83 53 05 43. Dit is alleen bestemd voor een hele gemakkelijke vraag in 1 of 2 appjes, waarvoor uw dossier niet geopend hoeft te worden (een “20 seconden vraag”), of het sturen van bijvoorbeeld de machtigingscodes. Voor overige documenten heeft mail de voorkeur.

Tip: stuur een WhatsAppbericht onder kantoortijd!

Afspraak

De beste manier om een afspraak in te plannen is via de digitale agenda. Dit kan een belafspraak zijn, of een videocall inzake de aangifte inkomstenbelasting of advies, of overleg inzake de btw aangifte. Zelfs een gratis kennismakingsgesprek kan via videocall ingepland worden.

Tip: maak ruim op tijd een afspraak!

E-mail

U kunt natuurlijk een e-mail sturen met uw vragen, aanlevering van gegevens voor de aangiften en dergelijke. Vat alle informatie en vragen samen in één e-mail.

Een vuistregel is: is het antwoord op de vraag in enkele minuten te beantwoorden door ons kantoor, dan is een e-mail geschikt. Zijn de vragen uitgebreider, maak dan een bel of videoafspraak om de vragen door te nemen en stuur vooraf een mail met de informatie waar de vraag over gaat, of zet dat in de afspraak.

Digitaal werken

Voor de zakelijke klanten blijkt in deze tijd hoe noodzakelijke digitaal werken is. Vrijwel alle zakelijke klanten werken inmiddels in boekhoudsoftware in de cloud. Mocht u nog niet zijn overgestapt dan is het nu wellicht het moment!

WhatsApp

Een snelle manier van communiceren is via WhatsApp op 06 83 53 05 43. Dit is alleen bestemd voor een hele gemakkelijke vraag in 1 of 2 appjes, waarvoor uw dossier niet geopend hoeft te worden (een “20 seconden vraag”), of het sturen van bijvoorbeeld de machtigingscodes. Voor overige documenten heeft mail de voorkeur.

Tip: stuur een WhatsAppbericht onder kantoortijd!

tekst

onze visie

Onze visie is een boekhouding in de cloud voor iedereen. Dit creëert meerwaarde, de boekhouding is minder foutgevoelig en zelfs leuk om bij te houden! Uiteraard krijgt u voldoende begeleiding en advies.

wie wij zijn

Wij zijn een kleinschalig administratiekantoor in Arnhem-Zuid, opgericht in 2002 door Monique Holgen. Naast Monique bestaat het vaste team uit Jessica, Sandra, Pedro en Angeline. Ons team wordt aangevuld door een fiscalist, met hem kunnen ook afspraken worden ingepland (via mail) op kantoor of via videocall. Wij zijn gevestigd in de Gelderse Poort en gekwalificeerd NOAB lid.

Tarieven

Onze tarieven zijn transparant. Voor de eenmanszaak vanaf € 97 per maand. U kunt kiezen voor: zelf boeken / samenwerken / alles uitbesteden. Meest gebruikte boekhoudsoftware: Moneybird en Exact Online. Opdrachten op uurbasis zijn ook mogelijk, dit kunnen we bespreken tijdens het kennismakingsgesprek.

Loonstroken € 12,50* per werknemer per maand.

*exclusief btw

Maak een afspraak voor een videocall of telefonisch advies

Laden...

Inloopspreekuur particuliere belastingaangifte

Iedere donderdagmiddag tussen 13:00 en 17:00 uur in de maanden maart en april

Dit inloopspreekuur is bedoeld voor vragen en ondersteuning bij de particuliere aangifte inkomstenbelasting en toeslagen. Heeft u vragen over de fiscale gevolgen van uw echtscheiding, emigratie of dergelijke dan kunt u dit voorleggen per mail aan onze fiscaal specialist. 

Het gesprek duurt maximaal 30 minuten en u wordt geholpen op volgorde van binnenkomst. Tijdens het wachten is er een heerlijk kopje koffie of thee beschikbaar. U kunt ook gebruik maken van WiFi.

Voor een adviesgesprek voor één persoon brengen wij een fee in rekening van €75.
Voor twee fiscale partners is dit €85.

De voorwaarden:

  • u bent reeds klant bij ons kantoor;
  • de machtigingscode(s) is/zijn; geactiveerd;
  • er zijn geen bijzonderheden (denk hierbij aan echtscheiding, emigratie of dergelijke).

 

Vanaf 1 mei vervalt het inloopspreekuur en kunt u een reguliere afspraak maken via onze website. Kies hiervoor de categorie ‘Belastingaangifte particulier’.

En mocht u graag een videocall willen, of een belafspraak, in plaats van ons kantoor te bezoeken, stuur dan een bericht via onze zakelijke WhatsApp (06 83 53 05 43), en wij zorgen dat we met u dezelfde dag nog een digitale of belafspraak maken. Zet in het bericht uw voorkeurstijd (en). Dit mag ook na 18.00 uur zijn.

btw-aangifte 2e kwartaal 2023

Voor Moneybird gebruikers

Heeft u een pakket bij ons waarbij u zelf boekt, maar toch graag de btw-aangifte persoonlijk wilt doornemen?
Dan kan er ook een afspraak in juli worden gepland van maximaal een half uur met Nathalie Muti. Deze afspraak kan uitsluitend via de mail worden ingepland: u kunt mailen naar nathalie@administratiekantoorholgen.nl

Om de afspraak soepel te laten verlopen is het van belang dat de volgende zaken in orde zijn:

  • de verificaties in Moneybird zijn goed ingesteld;
  • alle inkoopfacturen en bonnen zijn geboekt (m.u.v. bonnen die nieuw zijn en waar u een vraag over heeft);
  • de bank is voor zover mogelijk gekoppeld.

De afspraak kan dan optimaal benut worden voor de zaken waar u niet uitkomt.

De afspraak is niet bedoeld voor fiscaal advies, wel voor kleine vragen inzake zakelijke kosten en btw.

Kom met ons
in contact

Kantoor

Mr. E.N. van Kleffensstraat 4
6842 CV  Arnhem

Openingstijden

ma t/m vr 09:00 – 18:00 uur

Belangrijke informatie